ČASTÉ DOTAZY

Kolik zaplatím za dopravu?

Doprava se liší podle velikosti zásilky. Vozíme také na Slovensko. 
Můžete si vybrat dopravu společností Česká Pošta, GEIS, Toptrans, Uloženka,Osobní odběr.

Typ dopravy Cena dopravy CZ  Cena dopravy SK Doprava zdarma od částky
       
Česká pošta 120 CZK nelze od 3000 CZK
GEIS 120 CZK 168 CZK od 3000 CZK
Uloženka 108 CZK 192 CZK od 3000 CZK
Osobní odběr 0 0 osobní odběr
Toptrans Cena dopravy bude upřesněna emailem nelze od 3000 CZK

1. GEIS - max. délka balíku je 200cm
max. součet délky a dvojnásobků šířky a výšky nesmí být více jak 300 cm
max. váha balíku je 30kg
 
2. ČP - max. délka balíku je 240 cm
max. součet všech tří rozměrů nesmí být větší než 300 cm
max. váha balíku je 50kg
 
3. Uloženka - max. délka balíku je 70 cm
max. součet rozměrů všech tří stran je 120 cm
max. váha balíku je 10kg
 
Vše nad tyto rozměry přepravujeme dopravní společností Toptrans.

 

Cena dobírky je 36 CZK.
Platba kartou a převodem je zdarma.

 

Jak to vypadá s mojí objednávkou / jejím dodáním?

U každého z nabízených produktů je uveden počet pracovních dnů potřebných k vyřízení Vaší objednávky. Tento termín se snažíme vždy dodržet. V případě nějakého neočekávaného zdržení se Vás snažíme ihned informovat. Pokud se Vaše objednávka týká produktu od jiného výrobce, sami zjistíme, kde se stala chyba a budeme Vás v co nejkratším možném termínu informovat.

Přeji si koberec vrátit/vyměnit.

Pokud barva koberce nesedí, nevyhovuje Vám jeho velikost nebo cokoli jiného, koberec můžete do 14 dnů od nákupu vrátit. Pošlete koberec na adresu Hotex a.s., Rumburská 743, 407 53 Jiříkov a e-mailem číslo Vašeho bankovního účtu, abychom Vám vrátili peníze. Pozor, zboží řezané nebo upravené na míru není možné vrátit.

Platba kartou nebyla úspěšná, co teď?

Občas se to stane. Může se jednat o technickou chybu na straně banky nebo na straně platební brány. Pokud se platba nezdaří, pomůžeme Vám změnit způsob platby např. převodem nebo na dobírku.

Objednávám ze Slovenska. Jaké jsou podmínky objednání a dodání?

I na tyto případy jsme se připravili. Zřídili jsme účet pro platbu v eurech a vše ostatní probíhá standardní cestou jako u objednávek v České republice. Zvolte si způsob platby, dopravce a pak se už jen těšte na svou objednávku. Je možné, že doručení zboží zabere o 1–2 dny déle.

Odpovídá barva na obrázku realitě?

Vždy se snažíme koberce co nejvěrněji nafotit. Přesto občas může dojít ke zkreslení barev, protože každý monitor je zobrazí trochu jinak. Pokud by Vám barva koberce nevyhovovala, můžete nám jej do 14 dnů vrátit zpět.

Nabízíte i metrážní koberce?

Vzhledem k tomu, že nabízené produkty ve většině případů vyrábíme přímo u nás z metrážních koberců, není pro nás problém Vám u vybraných druhů zaslat koberec také v metráži. Stačí si jen vybrat z velkého množství druhů, barev a vzorů. V případě zájmu zajistíme i pokládku, abyste měli vše bez práce.

Je možné objednat i netradiční rozměr nebo vyříznout netradiční tvar?

Ano, vždy se snažíme vyhovět všem Vašim požadavkům. Pošlete nám dotaz na info@holtex.cz nebo zkuste využít náš konfigurátor a vybrat z nabízených tvarů. Dostupnost, cenu a veškeré potřebné informace Vám v co nejkratším termínu zašleme.

Odpovídají dodací lhůty realitě? Stane se, že dostanu zboží dříve či později?

Stát se může vše. :-) I přesto se snažíme dodržovat termíny uvedené u jednotlivých produktů. V případě, že dojde k nějakému nečekanému zdržení nebo budeme schopni objednaný koberec zaslat dříve, než je uvedeno, vždy se Vás o tom snažíme ihned informovat a vyjít Vám maximálně vstříc.

Když vytvořím objednávku, je možné ji zrušit?

Ano, v čase vyřizování Vaší objednávky ji můžete kdykoliv zrušit telefonicky nebo zasláním e-mailu. Toto bereme jako samozřejmost.

Co když se mi koberec nakonec nebude líbit / hodit do místnosti?

Nepoužitý koberec můžete do 14 dnů od nákupu vrátit zpět. Peníze Vám pošleme na bankovní účet. Vrácení nelze uplatnit u zboží upraveného na míru nebo u řezaných produktů.

Je možné po uskutečnění objednávky změnit produkt / metodu platby / metodu doručení?

Samozřejmě, to není žádný problém. Pošlete nám e-mail nebo nám zavolejte.

Jakým způsobem mě bude kurýr kontaktovat?

V den doručení obdržíte od kurýra SMS, kde naleznete i předběžný čas doručení (většinou 3hodinové časové okno). Pokud byste potřebovali čas změnit, můžete zavolat na infolinku přepravce. Jakmile bude řidič na místě, bude Vás kontaktovat telefonicky.

Co když kurýr přijede, a zrovna nebude nikdo doma?

Řidič Vás bude kontaktovat telefonicky. Můžete se s ním zkusit dohodnout, aby přijel později. Pokud by už neměl cestu kolem, přijede automaticky následující pracovní den.

Mohu řidiči platit kartou?

Přepravce DPD, GLS a Geis podporují platby kartou. Přepravce Toptrans, který vozí zásilky delší než 2 metry, a Česká pošta bohužel ne.

Mohu změnit datum dodání koberce?

Ano, napište nám nebo nám zavolejte a dohodneme se.

Je možné, že mi řidič koberec pomůže vynést?

Řidič má povinnost dodat zboží k prvním dveřím. Určitě se ale můžete zkusit dohodnout s řidičem přímo na místě.

Jak dlouho od odeslání trvá dodání koberce?

Doručení v rámci ČR trvá obvykle 1 pracovní den, tedy při odeslání v pondělí se koberec doručuje v úterý. Doručení na Slovensko trvá obvykle o 1 pracovní den déle.

Koberec mi došel, a něco není v pořádku.

Je-li koberec poškozený nebo má-li poškozený obal, nepřebírejte jej od přepravce nebo jej přeberte s výhradou a kontaktujte nás. Pokud má koberec jiné poškození, které zjistíte až po rozbalení, pošlete nám fotku, abychom s Vámi mohli vyřešit reklamaci. Je-li koberec v pořádku, ale z jakéhokoli důvodu Vám nevyhovuje, můžete jej bez obav do 14 dnů vrátit.